Ako nakupovať v našom e-shope?
Košík slúži k uloženiu tovaru počas objednávania. Kliknutím na toto tlačidlo sa kedykoľvek zobrazí aktuálny obsah vášho košíka. V košíku môžete zmeniť množstvo pri každej položke. Pokiaľ nastavíte nulové množstvo, tovar z košíka vymažete.
V pokladni vytvárate vlastnú objednávku tovaru. Pred vstupom do pokladne sa musíte prihlásiť. Pokiaľ nakupujete prvýkrát, musíte sa najprv zaregistrovať ako nový užívateľ. V pokladni potom zadáte spôsob platby a spôsob dopravy tovaru k Vám.
Tip: Pri vypĺňaní objednávky môžete využiť políčko Poznámka na doplnenie dodatočných informácií k objednávke. Napríklad: "Požadujeme predfaktúru mailom."
Účet slúži k Vašej identifikácii pri nakupovaní v našom obchode. Registrácia účtu prináša nasledujúce výhody:
- pri opakovanom nákupe nemusíte znovu zadávať údaje o Vašej osobe alebo firme
- získavate postupne vernostné zľavy na väčšinu tovaru od nás
- máte možnosť sledovať stav vybavovania Vašich objednávok
Ak nakupujete prvýkrát, musíte sa najprv zaregistrovať. Pri registrácii si musíte zvoliť prihlasovacie meno a heslo. Toto meno a heslo si zapamätajte, budete ho používať pri ďalšom prihlasovaní. Minimálna dlžka mena a hesla je 6 znakov. Pre všetky údaje používajte slovenskú diakritiku a veľké / malé písmená. Je však možný nákup aj bez registrácie, ale musíte vždy vyplniť všetky potrebné údaje a nedostávate zľavy.
Ak sa zmenili niektoré údaje o vás alebo o vašej firme alebo chcete zmeniť Vaše heslo, môžete tieto údaje jednoducho opraviť nasledujúcim postupom. Po prihlásení vaším menom a heslom zvoľte odkaz Oprava údajov (heslo, adresa).
Kliknutím na tlačidlo košíka pridáte jeden kus príslušného tovaru do Vášho košíka - ak potrebujete viac, zmeňte číslo pred odoslaním alebo opravte v košíku. Zároveň sa prepočíta ukazovateľ celkovej ceny nákupu, umiestnený vpravo hore. Po vložení požadovaného tovaru do košíka, zvoľte odkaz
Každá objednávka bude potvrdená na vašu e-mailovú adresu, ktorú uvediete pri registrácii. Potvrdenie objednávky obsahuje aj variabilný symbol a číslo bankového účtu, na ktorý v prípade potreby môžete uhradiť sumu - ak ste požadovali predfaktúru. Pokiaľ dôjde z akýchkoľvek dôvodov k oneskoreniu dodávky, prípadne objednávku nebude možné realizovať, budete na túto skutočnosť upozornený e-mailom, prípadne telefonicky.
Sledovanie stavu objednávky a história objednávok
Ak máte u nás objednaný tovar, môžete sledovať stav vybavenosti Vašej objednávky. Stačí sa prihlásiť pod Vašim menom a heslom a po prihlásení kliknúť na odkaz Vaše objednávky. Pri každej objednávke je uvedený stav, v ktorom sa objednávka nachádza, poznámky, ktoré vznikajú pri realizovaní objednávky a po expedovaní objednávky.
Vašu objednávku je možné bezplatne stornovať, ak je vo fáze Prijatá a to max. do 24 hod od vystavenia objednávky. Objednávku je možné stornovať priamo v sekcii "Vaše predchádzajúce objednávky". Stornovanie objednávky po tomto termíne, prípadne, ak je už objednávka vo fáze Vybavuje sa, je nutné konzultovať TELEFONICKY s nami. Potvrdenie stornovania objednávky bude zaslané na vašu e-mailovú adresu.
V našom e-shope si vyberte tovar v hodnote od 100€ do 10.000€ a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro . Ak si chcete ešte pred potvrdením objednávky prepočítať, koľko budete splácať, využite Quatro kalkulačku . Po záväznom odoslaní vašej objednávky vás automaticky presmeruje do online žiadosti nákupu na splátky na stránke Quatro.
Žiadosť vyplníte rýchlo, pretože obsahuje iba 5 jednoduchých krokov:
*
Podmienky splácania
– zvolíte si splátkový produkt, výšku vašej splátky či dobu splácania. Ak by ste chceli vopred zistiť, koľko a ako môžete splácať, skúste našu
Quatro kalkulačku
.
*
Identifikácia klienta
– aby sme vedeli, že nákup robíte naozaj vy, potrebujeme si overiť vašu identitu. Robíme to preto, aby ste sa aj pri
nákupe online cítili maximálne bezpečne
. V tomto kroku budete prikladať aj požadované doklady.
Zistite, ktoré si potrebujete pripraviť, aby bol váš nákup ešte rýchlejší
.
*
Osobné údaje
– vyplníte základné osobné údaje podľa vášho platného občianskeho preukazu, alebo iného dokladu totožnosti, ktorý použijete.
Údaje o príjme
– pre bezproblémové schválenie vašej žiadosti je potrebné aj zodpovedne vyplniť údaje o príjme. Ak ich QUATRO dokáže overiť v Sociálnej poisťovni, nákup prebehne ešte rýchlejšie.
*
Dokumenty a súhlasy
– vyplníte potrebné súhlasy, bezpapierovo, prostredníctvom SMS, podpíšete potreb
né dokumenty. Pohodlne a šetrne k životnému prostrediu.
*
Súhrn
– skontrolujete a finálne potvrdíte.
V prípade, že ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti už nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby
VÚB Nonstop Banking
. Ak ste novým klientom, identifikácia prebehne zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno.
Zaujíma vás, prečo to prebieha práve takto?
Prikladať budete aj 2 doklady totožnosti.
Zistite, ktoré si máte pripraviť pre ešte rýchlejší priebeh vášho nákupu.
Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie. E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov. Sledujte preto vašu e-mailovú schránku a mobilný telefón.
Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky. Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar. Všetko bez papierov, online, šetrne k životnému prostrediu.
Pre viac informácií navštívte
https://www.quatro.sk/
.